| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Ole-P Lien
Ble Medlem: 21 Aug 2009 Innlegg: 38 Bosted: Skedmo
|
Skrevet: Ons 02. Jun 2010 13:45 Tittel: Trening/samling/Sosialisering sommer sesongen på Romerike |
|
|
Hei! topic sier vell det meste,
Men jeg har Nå en 12 uker gammel Breton valp, og er langt unna å kjenne noe til breton miljøet på romeriket,
så fåregår det noe i sommer halvåret her på rommeriket?
enten i form av uformelle treninger, eller lignende? _________________ Mvh
Ole-P Lien
B.Mira |
|
| Til Toppen |
|
 |
ann-k
Ble Medlem: 07 Des 2004 Innlegg: 30
|
Skrevet: Ons 02. Jun 2010 14:09 Tittel: |
|
|
se på siden for distrikt Østlandet nord/sør, der finner du litt om hva som skjer i distriktet. Eller kontakt distriktskontakt Arild Dystland
Ann-k |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ole-P Lien
|
Skrevet: Ons 02. Jun 2010 14:14 Tittel: |
|
|
[quote="ann-k"]se på siden for distrikt Østlandet nord/sør, der finner du litt om hva som skjer i distriktet. Eller kontakt distriktskontakt Arild Dystland
Ann-k[/quote]
Gjort og gjort, derfor jeg til slutt henvente meg her?
og antar all sommer aktivitet går vell ikke altid igjennom dk osv? er vell altids noen som drar igang noe uten om sessongen osv? _________________ Mvh
Ole-P Lien
B.Mira |
|
| Til Toppen |
|
 |
Caddis
Ble Medlem: 19 Mai 2010 Innlegg: 2
|
Skrevet: Ons 02. Jun 2010 15:41 Tittel: |
|
|
Hei,
Hvis du kommer på Halnestreffen, kan vi ta opp tråden der. Er mange som er interessert i å finne på noe i løpet av sommeren.
Mvh
Kenneth Sveen
Dirk vom Schwanenberg |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ole-P Lien
|
Skrevet: Tor 03. Jun 2010 6:53 Tittel: |
|
|
[quote="Caddis"]Hei,
Hvis du kommer på Halnestreffen, kan vi ta opp tråden der. Er mange som er interessert i å finne på noe i løpet av sommeren.
Mvh
Kenneth Sveen
Dirk vom Schwanenberg[/quote]
Ja tenkte meg ditt en tur, og aner meg aat det er mange som er ivrige på å finne på noe om sommeren og ja. _________________ Mvh
Ole-P Lien
B.Mira |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ole-P Lien
|
Skrevet: Tor 08. Jul 2010 13:13 Tittel: |
|
|
Hmm. Går ting meg huseforbi, eller tar virklig hunde folk så sommer ferie at det ikke finnes noe formell/uformel trening, sammling eller sosialisering nå i sommer tidene?
For min del så begynner min lille valp(ink meg) å trenge litt mere en bare grunn dressur?
så hvis noen vet om noe så vennligst skrik ut? _________________ Mvh
Ole-P Lien
B.Mira |
|
| Til Toppen |
|
 |
ann-k
Ble Medlem: 07 Des 2004 Innlegg: 30
|
Skrevet: Tor 08. Jul 2010 15:23 Tittel: |
|
|
Tja, vi har da årt årlige Treff på Fosnesvågen nå til helgen. Der treffes store som små til forskjellige aktiviteter, med en utstilling på søndagen som avslutning. Det har vært noe og være med på for en liten tass og en ivrig eier. Du har kanskje meldt deg på ?  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Monica

Ble Medlem: 07 Des 2004 Innlegg: 34
|
Skrevet: Fre 09. Jul 2010 12:02 Tittel: |
|
|
Hei
Jeg blir gjerne med å trene dressur en dag eller to
Bor på Jessheim
Kan hende flere slenger seg på om vi/du kommer med dato og forslag til hva slags aktivitet. _________________ Jakt og fuglehund er livet !
www.jakthund.net |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ole-P Lien
|
Skrevet: Fre 09. Jul 2010 22:27 Tittel: |
|
|
[quote="Monica"]Hei
Jeg blir gjerne med å trene dressur en dag eller to
Bor på Jessheim
Kan hende flere slenger seg på om vi/du kommer med dato og forslag til hva slags aktivitet.[/quote]
Jeg er relativt fersk og det er Lille knøttet og (kun 17 uker) men lyder alt sitt og ligg på hånd signaler så treninga går fort unna her, men begynner å stoppe opp i form av hva jeg kan lære bort.
men vi er med på den aktiviteten som blir og hun kan delta i vi, og stort sett alle dager passer her, _________________ Mvh
Ole-P Lien
B.Mira |
|
| Til Toppen |
|
 |
|